پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3977
-
الف
+

ملکاوان به تماشا می رسد

نخستین بازپخش سریال «ملکاوان»، محصول اداره کل تولیدات نمایشی معاونت برون مرزی صداوسیما، به شبکه تماشا رسید.

نخستین بازپخش سریال «ملکاوان»، محصول اداره کل تولیدات نمایشی معاونت برون مرزی صداوسیما، به شبکه تماشا رسید.

به‌گزارش آی‌فیلم، مجموعه تلویزیونی «ملکاوان» که دی‌ماه سال گذشته برای اولین بار در شبکه آی‌فیلم پخش شد، حالا در جدول پخش شبکه تماشا قرار گرفته است.

«مُلکاوان» به کارگردانی "احمد معظمی" و تهیه‌کنندگی محمد مصری‌پور و زهرا اسحاقیان، در معاونت برون مرزی رسانه ملی تولید شده و بازپخش آن در شبکه تماشا از ۷ آذر آغاز می‌شود.

این سریال در ژانر وحشت و معمایی به‌نویسندگی سمیه تاجیک، سرنوشت زنی را روایت می‌کند که شوهرش در خارج از کشور خودکشی کرده و نهادهای امنیتی داخلی و خارجی در پی یافتن علت این خودکشی هستند.

ساختار کلی «ملکاوان» در بستر یک قصه اجتماعی و معمایی روایت می‌شود که با موقعیت‌های امنیتی گره خورده و در نهایت، تعلیق‌پذیری و هیجان برساخته آن را افزون کرده است.

نازنین فراهانی، رضا مولایی، داریوش فرهنگ، امین زندگانی، فریبا متخصص، پانته آ سیروس، پرویز فلاحی پور، کمند امیرسلیمانی، سعید امیرسلیمانی،علی سلیمانی، حسن اسدی ،افسانه ناصری، غزال نظر، حمید شریف زاده،معصومه آقاجانی، صفا آقاجانی، بهزاد داوری و میثاق زارع از جمله بازیگران این سریال هستند.

براساس این گزارش، «ملکاوان» قرار است در شبکه تماشا ساعت ۲۰:۰۰ هر شب راهی آنتن شود. بازپخش آن نیز در سه نوبت در ساعت‌های ۰۲:۰۰، ۰۸:۰۰ و ۱۴ روز بعد قابل مشاهده خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

صفحه اختصاصی سریال ملکاوان

موزیک ویدیوی سریال ملکاوان

«ملکاوان» کاری از شبکه آی‌فیلم

در «ملکاوان» به من خوش گذشت

م ن/ه خ

نظر شما
ارسال نظر